Social Icons

środa, 6 sierpnia 2014

Maisie WIlliams zdradza co czeka Aryę w 5 sezonie.

Maisie Williams aktorka grającą Aryę Stark, w jednym z wywiadów zdradziła parę szczegółów dotyczących jej bohaterki w nadchodzącym sezonie.
Maisie WIlliams zdradza co czeka Aryę w 5 sezonie "Game of Thrones"

Williams opowiada, że jej bohaterka dotrze do zupełnie obcego środowiska do miasta Braavos: "Nie czytałam jeszcze scenariuszy, więc nie wiem, co się wydarzy. Mam jednak pewne pojęcie na podstawie książek. Warto jednak pamiętać, że książki mocno różnią się od tego co robimy w serialu. Wiem, że w Uczcie dla wron dzieje się wiele świetnych rzeczy związanych z Aryą. Myślicie, że wiemy wszystko już teraz, ale to nie prawda. Sama jestem ciekawa, jak to wszystko będzie wyglądać".

Aktorka nawiązała również do sprawy pominięcia Lady Stoneheart w końcowych odcinkach 4 sezonu: "Wiem, że to była trudna decyzja, ale naprawdę rozumiem dlaczego tak się stało. Mam dość wchodzenia do internetu i czytania, jak ludzie znający książki spoilerują innym osobom. Dajcie spokój i pozwólcie im oglądać serial! Cały urok polega na tym, że osoby, które znają książki, myślą, że wiedzą o tym co nadchodzi. Tymczasem my to zmieniamy. Uwielbiam patrzeć wtedy na ich reakcje. Zawsze słyszę: "tego nie było w książce, ten serial jest naprawdę słaby". Tak naprawdę czują się niepewnie, bo nie wiedzą, co wydarzy się w kolejnych odcinkach."

Na koniec dodała: "W 5. sezonie Arya da sobie radę. Nawet bez Ogara. To chyba pierwszy raz od wielu lat, gdy czuje, że będzie z nią dobrze. To dla mnie ulga. Ta dziewczyna przeżyła naprawdę dużo i mam tego dosyć. Teraz Arya zna ten świat, wie komu zaufać i jest gotowa żyć na własną rękę."

Premiera 5 sezonu w USA zaplanowana jest na wiosnę 2015, w Polsce fani nie będą musieli czekać długo gdyż nastąpi to dzień później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates