Social Icons

wtorek, 24 stycznia 2017

Freddie Stroma nie wróci w 7. sezonie.

7 sezon jeszcze nie zakończył produkcji, a my już wiemy, że w nowych odcinkach nie powróci jeden z aktorów! Freddie Stroma, którego fani mogą znać też z serii Harry Potter, wybrał inny serial! Pozostaje tylko pytanie – czy jego bohater też nie powróci?


Tymczasem Freddie Stroma w wywiadzie dla CinemaBlend przyznał, że angażując się w produkcję Time After Time dla telewizji ABC, pożegnał się z Grą o Tron: „Mój bohater, ja nie będę mógł już wrócić [do Gry o Tron – przyp. red.]. Ale i tak bardzo mi się podobało, miałem okazję pojawienia się w tym świecie. Oglądałem wszystkie odcinki – Gra o Tron to po prostu jest niesamowity serial!”.

Odejście Freddiego Stromy nie musi jednak oznaczać, że nie powróci też Dickon Tarly. W serialu zdarzały się już zamiany aktorów, a jakiś czas temu informowano przecież o zaangażowaniu Toma Hoppera, który kręcił potem sceny z Jamesem Faulknerem (Randyll Tarly). Niestety, prawdy nie poznamy jeszcze długo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates