Social Icons

wtorek, 28 lutego 2017

Nie żyje Neil Fingleton!

Neil Fingleton, aktor kojarzony z serialem „Gra o tron”, nie żyje. Mężczyzna zmarł w wieku zaledwie 36 lat. Co było przyczyną jego śmierci?

Zmarł Neil Fingleton, aktor znany z takich produkcji jak „Gra o tron”, „Doktor Who”, „X-Men: Pierwsza klasa” i „47 roninów”. Brytyjczyk był charakterystyczny z powodu bardzo wysokiego wzrostu. Mierzył 231 centymetrów i był najwyższym człowiekiem w Unii Europejskiej.

Neil Fingleton w serialu "Gra o tron" wcielał się w postać Maga Mocarnego. Rolę dostał dzięki swojemu ponadprzeciętnemu wzrostowi. W 2007 roku trafił do Księgi Rekordów Guinnessa jako najwyższy mieszkaniec Wielkiej Brytanii. Był także 25. najwyższym człowiekiem na całym świecie. - W Wielkiej Brytanii żyją 64 miliony ludzi i to mi przyszło być najwyższym z nich - żartował.

Fingleton mierzył 231 centymetrów wzrostu i był najwyższym człowiekiem w Wielkiej Brytanii oraz jednym z najwyższych na świecie. Zanim zdecydował się na aktorstwo, trenował koszykówkę. W jednym z wywiadów, o swoim wzroście mówił:

Gdziekolwiek pójdę, robię trochę zamieszania. Ludzie wyjmują aparaty i kamery, ale nie przeszkadza mi to jakoś bardzo. Nigdy nie miałem kompleksów z powodu swojego wzrostu, lubię siebie takim, jakim jestem. To coś unikalnego i wyjątkowego. Mam świetnych przyjaciół i rodzinę, przy nich bycie tak wysokim nie było żadnym problemem. Nigdy nie czułem się skrępowany z tego powodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates