Social Icons

piątek, 6 czerwca 2014

Ile tomów będzie miała saga "Pieśń Lodu i Ognia"?

Niedawno ukazała się informacja, jakoby zaplanowana na siedem tomów "Pieśń Lodu i Ognia", na podstawie której powstaje serial "Gra o tron", miała rozrosnąć się o jeszcze kolejną pozycję.
"Gra o tron": Ile tomów będzie miała saga "Pieśń Lodu i Ognia"?

Źródłem takiej informacji była wieloletnia redaktorka George’a R.R. Martina, Anne Groell, która zaproponowała, że być może autor powinien dopisać tom ósmy.

"Zaczynam nad tym myśleć, choć 7 to liczba, jaką mamy teraz zakontraktowaną w ramach umowy. Pamiętam, kiedy zadzwonił do mnie, lata, lata temu, by wyznać, że jego mała trylogia... no cóż... nie jest już trylogią. Przewidział cztery książki. Powiedziałam: Siedem Książek dla Siedmiu Królestw. Potem on powiedział: pięć książek. A ja powiedziałem: Siedem Książek dla Siedmiu Królestw. Wtedy on doszedł do sześciu, a ja... No cóż, wiecie o co chodzi. Wreszcie zaczęliśmy mówić tak samo. Siedem książek dla Siedmiu Królestw. Tylko, jak ostatnio dowiedziałam się w czasie redagowania ‘Świata Lodu i Ognia’, oficjalnie jest osiem królestw, które zostały połączone, gdy Aegon Zdobywca wylądował w Westeros. Tak więc być może osiem książek dla Siedmiu Królestw byłoby w sam raz" - powiedziała redaktorka jednemu z fanów w czasie sesji pytań i odpowiedzi zorganizowanej na stronie Suvudu, informował portal Booklips.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates